Alla inlägg under maj 2017

Av BB L - 17 maj 2017 14:10

Tänk va mycket som hänt sen sist och ja en del ändringar.. Från att jag trodde att det var nog färdigt med allt till att jag mer och mer vaknar upp på många fronter, men en del kämpande är det väl av och till! *men jag börjar vakna upp på det viset där jag går åt det hållet där jag öppnar en massa gamla dörrar som en massa nya!*


En sak som blivit mer markant är jag hittat det där sättet där jag bara kan koppla bort denna gråa värld, denna kaotiska tid med allt elände här i världen som att utvecklas! *sen om det är åt rätt håll eller fel spelar ingen roll! I am ME!*


Denna förändring har skett sen jag gjorde mitt senaste inlägg!


       


#fetish #photojunkie #themejunkie #urbexjunkie

Presentation

   

 

Personen som döljer sig bakom denna vansinniga blogg!

 

Handlar om livet, resan tillbaka från panik ångest! Kärleken, naturen... Livet njutbara stunder, men även livets berg och dalbana!

 

Är kreavtiv, praktiskt kunnig och skapande på många fronter! 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards