Alla inlägg under mars 2016

Av BB L - 31 mars 2016 14:46

Fotot får tala för sig själv och bjuda på känslan den ger!



 


Lite oslipat foto, men med det jag har att tillgå för att ta selfies av denna sort är begränsade! :D


Av BB L - 22 mars 2016 14:57

Då jag både kör paralella blogg platser, men merparten läggs ut på min nya blogg.. Så gör jag en lite titt här på bloggen en snabbis och upptäcker att den är ganska händelselös.. Inget nytt! :D


Men gör åter ett tappers försök..


Nu så är en portfolio med foton jag tagit i utvecklig och uppbyggande på Mostphotos!


 


Som sagt det måste tas tag i kreativitet om man ska få något att hända.. Sen har jag ingen brådska egentligen i detta med krativitet, men perfektionism är en ådra jag lever för! 


Så ifall, ifall.. Vill ni ha adressen!!?? Så lär det frågas.. *Annars ger jag inte ut länken!* :P


Av BB L - 3 mars 2016 12:32

Sakta börjar min nya blogg ta form, men går lite trögt med att få den att ta fart..

Så delar ni mitt intresse för foto, övergivet, vardagen i övrigt och intresset för alla vackra platser..

Vad mer kan jag säga! :D


Men den som väntar på något gott, väntar aldrig förlänge!


https://boundbylifes.wordpress.com/


Så kika gärna in och kommentera.. :D

Presentation

   

 

Personen som döljer sig bakom denna vansinniga blogg!

 

Handlar om livet, resan tillbaka från panik ångest! Kärleken, naturen... Livet njutbara stunder, men även livets berg och dalbana!

 

Är kreavtiv, praktiskt kunnig och skapande på många fronter! 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards