Alla inlägg under januari 2016

Av BB L - 10 januari 2016 16:09

Är väl ett tag jag gått i funderingarna att byta till nytt ställe, kanske med förhoppning av mer responser och sådant!


Iofs skriver jag för mig själv.. Och ja jagkten efter nya ställen att besöka vore inte fel! Men ja vissa områden av intressen jag har så tiger dom i den communityn som musslor om sina fynd och platser! Förståerligt då det är även äventyren som driver en framåt, och utmaningen! Dock känner jag mer och mer att Dalarna börjar tömmas ur på platser jag har besökt och ja man lär ta sig utanför kommunen och kanske få hintar var man kan hitta platser som är våran historia, platser som varit ochj där tiden stannat i den formen den stannade då dom som bodde där bara lämnade och stängde dörren för sista gången!


Att utforska bergrum vore läckert, även så gamla gruvor och ja.. Listan är lång!


Så vi får väl se om detta blir mitt sista inlägg här och blir som denna järnvägsbro.. Iofs beror allt på responserna och önskemålen! Annars blir det som det blir..


*bron från ingenstans till ingenstans!*

som Geocachare känner till den vid namn..


   

Så dom som eventuellt är nyfikna att hoppa in på min nya blogg då och då så är adressen denna!


https://boundbylifes.wordpress.com/


Presentation

   

 

Personen som döljer sig bakom denna vansinniga blogg!

 

Handlar om livet, resan tillbaka från panik ångest! Kärleken, naturen... Livet njutbara stunder, men även livets berg och dalbana!

 

Är kreavtiv, praktiskt kunnig och skapande på många fronter! 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards